RECONEIXEMENT A L’ALUMNA AMANDA MARTÍNEZ RODÉS PER PART DE L’AULA HOSPITALÀRIA DE L’HOSPITAL ARNAU DE VILANOVA DE LLEIDA

L’Amanda ha assistit juntament amb la seva mare i la logopeda a recollir el  premi del certamen literari organitzat per part de l’aula hospitalària de l’Arnau de Vilanova el dia 31 de maig a les 11 del matí.

Amb motiu d’aquest certamen literari, l’aula hospitalària premia els millors escrits de l’any dels nens que han participat o que han tingut una estada a l’aula durant el període en que han estat ingressats a l’hospital.

L’Amanda va patir una forta migranya amb pèrdua de memòria que la va tenir hospitalitzada durant dos nits.  En acabar, l’Amanda va agrair  en una carta dirigida al personal i metges de l’hospital la bona acollida i el tracte obtingut.

L’ escrit va estar publicat al diari Granada Costa, Proyecto Nacional de Cultura, diari dins de l’àmbit hospitalari. Va tenir molt bona acollida i va ser llegit per molta gent.

L’Amanda és una nena amb discapacitat auditiva, que disposa d’un implant coclear que li permet fer una vida  normalitzada . Cal dir que cursa 6è d’EP a l’escola Mont-roig de Balaguer i segueix la seva escolaritat amb molt bons resultats acadèmics.

Per tot plegat cal reconèixer el seu esforç i  treball que queden recollits en aquest reconeixement.

CLOENDA TALLER LLENGUA CATALANA

Des del febrer, tots els dimecres a la tarda hem realitzat el taller de llengua catalana adreçat a pares i mares. L'horari escolar ha afavorit l'assistència de les participants.

El dimecres, 24 de maig hem celebrat l'última sessió amb tastets típics  dels nostres llocs d'origen.

Catorze mares han participat en aquest espai de conversa  on  s'ha facilitat l'aprenentatge inicial de la llengua catalana, bàsicament entendre i parlar.

Moltes gràcies a totes per la vostra constància, interès i participació!

2017 ANY DE...

DMC Firewall is a Joomla Security extension!