Filosofia 3-18

Des dels inicis de l’Escola hem estat aplicant el Projecte de Filosofia 3-18. Aquesta és una proposta educativa per a l’educació infantil, primària i secundària que vol potenciar la reflexió i la capacitat de raonament de l’alumnat. Es tracta de crear situacions que afavoreixin l’aparició d’un diàleg constructiu i que esdevingui font d’aprenentatge. A partir d’activitats que es mouen a l’entorn de tres camps; jocs, contes i art es pretén treballar diferents habilitats de pensament: de recerca, de raonament, de conceptualització i anàlisis i de comunicació i traducció.

Sens dubte el treball d’aquestes habilitats ha de permetre a l’alumnat esdevenir éssers més atents al discurs, més reflexius, més raonables, més creatius i incorporar valors que facilitin la convivència i l’autoconeixement.

2017 ANY DE...

DMC Firewall is a Joomla Security extension!