Festa final de curs

El darrer dissabte del curs l’AMPA de l’escola s'encarrega d'organitzar la Festa de final de curs on pares, mares, infants, mestres, personal del centre,... hi estan convidats i convidades a participar.

Al llarg del curs, com que els infants han treballat molt, es mereixen gaudir d'una estona de gresca. Poder-se acomiadar dels companys i les companyes, del professorat i de l'escola de la millor manera...amb una GRAN FESTA!!!

La música, el ball, els sorteigs, el concurs de pastissos i les cucanyes fan que passem una molt agradable i divertida estona.

Ah, però la festa no s'acaba aquí... per a les persones més animades, hi ha la possibilitat de quedar-se a sopar i allargar, així, una mica més la companyonia i la festa.

2017 ANY DE...

Our website is protected by DMC Firewall!