Sortides i colònies

Entenem les sortides com a espais naturals de convivència i, sobretot, com a font d'aprenentatge que estan estretament vinculades a les activitats de treball que es fan a l'escola. És per això que, al llarg del curs, organitzem una sortida trimestral d’un dia, i unes colònies d’una nit a l’Educació Infantil i, de dues, al Cicle Inicial i Mitjà.

A l’educació infantil organitzem, a l'inici del primer trimestre, una sortida a una Granja Escola pensada sobretot per acollir l’alumnat de P3, i perquè tot l’alumnat faci o refaci llaços amb la resta de companys i companyes.

Després, al llarg del curs se’n farà alguna altra relacionada amb els continguts que es treballen a l’aula.

Un altre aspecte identitari del centre és la voluntat de partir de l'entorn per a desenvolupar els aspectos curriculars que corresponen, això provoca que en ocasions diverses, l’alumnat surti de l’escola per a observar l’entorn, estudiar-lo, gaudir de les visites al museu, de les exposicions, dels equipaments municipals, etc.

En el mateix sentit, també tot sovint aprofitem els recursos educatius de les famílies, normalment relacionats amb el seu lloc de treball, i l’alumnat s’hi trasllada per extreure’n o reforçar algun aprenentatge i relacionat amb el projecte de treball.

2017 ANY DE...

DMC Firewall is a Joomla Security extension!