RECONEIXEMENT A L’ALUMNA AMANDA MARTÍNEZ RODÉS PER PART DE L’AULA HOSPITALÀRIA DE L’HOSPITAL ARNAU DE VILANOVA DE LLEIDA

L’Amanda ha assistit juntament amb la seva mare i la logopeda a recollir el  premi del certamen literari organitzat per part de l’aula hospitalària de l’Arnau de Vilanova el dia 31 de maig a les 11 del matí.

Amb motiu d’aquest certamen literari, l’aula hospitalària premia els millors escrits de l’any dels nens que han participat o que han tingut una estada a l’aula durant el període en que han estat ingressats a l’hospital.

L’Amanda va patir una forta migranya amb pèrdua de memòria que la va tenir hospitalitzada durant dos nits.  En acabar, l’Amanda va agrair  en una carta dirigida al personal i metges de l’hospital la bona acollida i el tracte obtingut.

L’ escrit va estar publicat al diari Granada Costa, Proyecto Nacional de Cultura, diari dins de l’àmbit hospitalari. Va tenir molt bona acollida i va ser llegit per molta gent.

L’Amanda és una nena amb discapacitat auditiva, que disposa d’un implant coclear que li permet fer una vida  normalitzada . Cal dir que cursa 6è d’EP a l’escola Mont-roig de Balaguer i segueix la seva escolaritat amb molt bons resultats acadèmics.

Per tot plegat cal reconèixer el seu esforç i  treball que queden recollits en aquest reconeixement.

2017 ANY DE...

Our website is protected by DMC Firewall!